Onsdag - 090603

Helt okej dag, relativt lugn. Började med att vakna upp bredvid älsklingen, gjorde mig klar, tog bussen till stan och hade idrott och sedan matte. Väntade på Madde till halv 5 då jag gick på stan med Milla och uträttade några ärenden. Sedan följde Madde med mig till mamma för att fira henne och då fick hon träffa rottisen också, hihi. Åkte hem till pappa och åt och nu sitter vi bara och pluggar till våra tal som ska hållas imorgon. Gud vad vi har ätit idag, och vi håller fortfarande på. Först åt vi tårta och kakor hos mamma, makaroner och korv här hemma och även naturgodis och cheez crunchers. Äh, man får det ibland!

Är i princip klar med mitt tal nu så ska antagligen skriva lite på min samhällsuppsats om jag orkar. Det är så tråkigt att plugga, vill hellre göra massa annat roligt. Det skulle vara riktigt skönt med en kvällspromenad men Madde måste skriva klart sitt tal! därmed basta. Ska snart ringa älskling som för övrigt klarade sin tenta idag, stolt flickvän!

Måste springa på toa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0