Jag förvånar mig själv ibland

Haha, jag är inte snygg eller! Jag sa att jag skulle ut och springa ikväll fast jag var ju tvungen att äta och vila först. Så jag åt soppa och pannkakor, gick och la mig på soffan och tänkte att jag skulle vila lite bara. Så blev det ju inte förstås, istället så somnade jag och sov till typ nu och klockan är 9! Jag är otrolig, verkligen. Nu är jag så trött så jag skulle kunna förflytta mig ner till sängen och sova enda tills imorgon. Jag tänker banne mig inte göra det...tror jag. Ibland blir jag lite smått förvånad av mig själv. Orkar faktiskt inte springa nu för att jag är för trött.

Nåja, nog pratat om det, jag är hungrig igen och jag fattar inte hur det är möjligt. Jag åt ju ganska mycket till middag och det var klockan 6, visst är inte pannkakor så väldigt mättande när jag tänker efter men lite mätt borde jag ju vara. Tror jag ska fika lite snart, men först ska jag ringa till älskling. Tror faktiskt att istället för att gå och lägga mig efter det så ska jag nog sätta mig ner och försöka mig på lite matte, vet dock inte om jag lyckas men jag kan ju försöka.

Jag känner mig lika död som katten!


Men det är bra skönt att sova ibland, eller hur?
Ville bara få med det!
/Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0