Lördag - 090509

Hård natt, har hostat och varit täppt i näsan all night long. Ingen höjdare kan jag lova. Jag vaknade flera miljoner gånger av att jag knappt kunde andas för att jag hatar att andas med munnen när jag sover. Jobbig natt i alla fall.

Så det blev ingen springtur för mig imorse med tanke på dessa omständigheter. Det är inge bra alls att springa när man är förkyld har jag lärt mig! Så istället sov jag som en stock och tog igen lite sömn efter natten.

Jag är världens gladaste människa nu tror jag! Theres (min syster) kom in på mitt rum för en stund sedan och frågade om hon fick låna min skinnjacka. Jag tvekade ett tag, men sedan sa hon att jag skulle få hennes oanvända asballa kilklackskor som jag har velat haft hur länge som helst nu. Jag älskar verkligen dem, har sprungit in på hennes rum och provat dem titt som tätt, och nu är de mina! fattar ni hur glad jag är nu?!!!!


Såhär glad är jag just nu, tack vare syster Tess...


Som jag fick dessa läckra kilklackisar av! :D

Ska upp till mamma och träffa rottisen nu :)
Ha en trevlig dag allihopa!
/Isabelle

Kommentarer
Postat av: Malin the best

Tänk att skor kan göra en så glad!:D

2009-05-09 @ 22:33:59
URL: http://maliinwestin.blogg.se/
Postat av: Anonym

ALIEN ANSIKTEEEEEEEEEEEEEE

2009-05-09 @ 23:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0