Onsdag - 090506

En vanlig onsdag då jag började kvart över 9 med mentor, hade hål, lunch, idrott (linn och milla hade ledarlektion med fotboll, askul), och avslutade skoldagen med matte då jag blev less och gav upp efter en halvtimme. Fikade med Mathilda, Lollo och Ante, satt och pratade och bara tog det lugnt ett bra tag och sedan gick jag och köpte en väska faktiskt. Tog bussen hem kl 5.

Har ätit god mat och nu ska jag bara ta det lugnt och vila innan träningen, är riktigt trött. Har ingen lust att träna egentligen men jag måste för att det är roligt och för att jag inte har någon anledning att inte göra det.

Har inte så mycket mer att tillägga för stunden!

Vilatime nu! <3
/Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0