Sweet kissin' in the moonlight

Blev klar med analysen för en stund sedan! Vart rätt så nöjd faktiskt så jag hoppas att det blir bra. Väntar på att älsklingen ska komma just nu, lite sent dock men vad gör man? Hatar att sova utan honom. Så det blir till att pussa på honom innan jag somnar i hans famn, åh längtar.

Ni fattar inte hur träningssugen jag är nu då jag inte tränat på en vecka, det är sjukt. Vill ut och springa, träna styrke och innebandy, ja jisses vad jag vill träna. Det är nåt av det bästa som finns! Ska ut och springa en runda imorgon efter skolan, inte helt fel. Sedan blir det till att titta på modevisning, roligt! Och på kvällen ska jag och älskling ha myskväll som vi inte haft på länge nu.

Nu kommer älskling! godnatt.
/Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0