Take only what you need from me

Har fått sjukt ont i halsen ikväll och det bådar inte gott kan jag lova. Får inte bli sjuk nu, det vill jag inte och jag behöver inte det. Jag vill träna och hålla mig i form och inte missa något. Måste kurera mig med bafucin hela dagen imorgon.

Ligger i sängen nu och lyssnar på musik som vanligt, MGMT - Kids, asbra låt. Ska alldeles strax ringa till älsklingen och sedan ska jag sova tänkte jag. Måste orka upp imorgon för att det är engelska nationella reading and listening kl 08.15 imorgonbitti, delen som jag är sämst på i engelska. Det är inte så lockande faktiskt, men det måste göras.

Sverige - Tjeckien 3-1, Sverige till semifinal! Nu väntar match mot Kanada.


(Bilden är en länk!)

Godnatt!
/Isabelle

Kommentarer
Postat av: Camilla

Usch vad svårt provet var, gick piss för mig!!

2009-05-08 @ 12:43:34
URL: http://ecwn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0