Fredag - 090904

Hejsan allihopa!

Oj, vilken dag det har varit. Började 08.15 med idrott b, var på skolan redan 07.55. Ny lärare och kursen verkar grymt rolig. Idag gick vi igenom konditionsträning och dess inverkan på kroppen, jätteintressant! Sedan hade jag matte c och sedan lunch. Efter lunchen var det långhål så jag gjorde inte så mycket annat än att sitta och babbla med mina vänner på metg och åt godis, roligt som vanligt. Fortsatte dagen med engelska c, rätt tråkig lektion... och sedan avslutades skoldagen med franska till kl 4, hoppas att kursen blir bättre än förra året med ny grym lärare.

Mina planer för kvällen ser ut som följande:
  • Fira Jenny i efterskott hemma hos henne med tjejerna! Kan bli riktigt trevligt!
  • Sedan åka till älskling och sova med honom ♥
Just det, jag är bättre i förkylningen nu också så imorgon ska jag kunna träna! Känns bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0