Fredag - 090918

Hejsan!

Igår hade jag träningsmatch mot Timrå IBC, var riktigt peppad inför matchen och det var grymt roligt att spela, speciellt nu när vi har fått tillskott till laget också. Vi vann matchen med 5-7, jag gjorde till och med ett mål som jag inte har gjort på hur längesen som helst, det kändes riktigt bra att jag fick sätta dit den. Jag tycker att vi spelade riktigt bra från och till, men vi var värd den vinsten. Bra spelat allihopa!


Bild från matchen igår. Madde, jag och Hilda när jag hade gjort mål!

Madde sov hos mig och vi somnade runt halv 12 någon gång trötta som jag vet inte vad. Imorse klev vi upp 06.10 ungefär, ville verkligen inte men vi var tvungen att ta 07.10 bussen till stan för att Madde skulle hämta sina träningskläder inför idrotten. 08.15 började idrottslektionen och då drog vi på oss pulsklockorna och sedan ut i det gråmulna vädret och sprang distans i 50 min, riktigt skönt. Pulsklocka tycker jag är bra men jag kände att jag kunde ha tagit i mer och ställt in den på lite annat sätt för högre tempo. Det är ett bra sätt att hålla tempo i alla fall och jag kör gärna med det fler gånger. Kanske man ska köpa en?

Fortsatte dagen hur trött och mör som helst med matte, filosofiplugg, engelska och franska. Slutade halv 5, hur roligt är det på en fredag då? Hemskt! Köpte i alla fall godis och fick lite snabb energi till franskan.

Är helt slut efter dagen just nu, orkar inte göra någonting. Det blir en lugn kväll med älskling som ska bli riktigt skönt. Måste lägga mig tidigt också för att orka upp imorgon för att åka till härnösand och spela DM hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0