Lördag - 090905

Hejsan allihopa!

Vad gör alla en dag som denna? Själv har jag varit hos älskling hela dagen och alldeles snart ska vi åka till Rättvik för att Stefan ska kolla på en bil. En saab blir det den här gången, inte likt honom men jag står bakom hans val vad han än väljer, snäll flickvän, jappjapp. 

Igårkväll hos Jenny hade vi det riktigt trevligt. Vi satt och pratade, spelade spel och åt massa gotta, jättemysigt. Sedan kom älskling och Empa och hämtade mig.

Jag har grymt mycket mensvärk och är supersugen på godis, samma som igår. Usch vad onyttig jag blir när jag har mens. Får försöka att stå ut den låånga bilresan dit och den låånga bilresan hem. Dessutom ska jag åka med både Krille och älskling dit, hur ska det gå?! haha.

Nu ska vi fara, hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0