Argumenterande tal in my ass

Nu är jag banne mig klar med talet, vet dock inte om det blev något bra men jag hoppas att det kommer att låta liiite övertygande att sommaren är bättre än vintern. Fick motivation av en kopp kaffe och en löprunda med Stefan, det hjälpte mycket. Hade dock hellre åkt till Malin och ätit popcorn och pluggat med henne vilket hade varit ett möjligt alternativ om jag hade haft en bil då en bussresa ut till Söråker tar typ, mer än en timme? Aja, får ta det någon annan dag!

Sängen skriker mitt namn just nu och mina ögonlock faller snart ihop så det är väl ett tecken på att det är läggdags kanske? Jo, jag tror nog det. Det är ju trots allt en dag imorgon också, första dagen på en ny skolvecka, det är bara att ligga i till slutet 11/6-10!!!!

Saknar pappa litegrann redan, men det är bara för att jag vet att han inte är 1 mil bort utan nästan 50 mil bort... i 11 dagar. Till råga på allt kommer han inte kunna vara med när jag tar studenten, det känns piss, menmen, that's life.

Sängen var det ja! Godnatt allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0