Skön löprunda

Kom in för bara en stund sedan efter min och Stefans inplanerade löprunda.
Det var hur skönt som helst och det kändes bra att jag och Stefan kunde göra
något sånt här tillsammans för en gångs skull.
Men vi har bestämt att vi ska göra det oftare hädanefter! Vi sprang ungefär
45 min tror jag och den första lååånga backen var tung, men sedan gick det väldigt bra.

Nu är jag hungrig och ska fika litegrann innan jag gör mig klar för sängen. Ska ju upp tidigt imorgon för att ha idrott, känner mig dock inte så peppad inför det... menmen, when duty calls you gotta deal with it, right?

Imorgon tror jag att jag ska slå till med ett bullbak, är sjukt sugen på bullar, både kanel och vanilj! Sjukt gott ju. Är sugen på allt möjligt onyttigt ikväll, vad har hänt med mig? haha. Om jag inte är sugen på just bullar imorgon så kan jag ju alltid baka någonting annat.

Jaja, nu säger jag godnatt och sov sött så kan ni se fram emot mer av mig imorgon!

P.S. Imorgon är det lööööön! och hyran ska betalas + el *suck*.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0