Things happen when you believe

Hejsan allihopa!

La ner bloggandet lite eftersom att det var lov och sen har jag inte varit så motiverad till att skriva, det är min enda förklaring som ni helt enkelt får nöja er med.

Det händer saker runt omkring mig just nu och även för mig, jag är garanterad sommarjobb på scandic troligen från juni till augusti, ska på arbetsintervju på IKEA på måndag för sommarjobb i restaurangen, studentmössan är kommen, Elin har fyllt 18, Madde har fyllt 19, har planerat en göteborgsresa i sommar (vet dock inte om jag kommer att kunna följa med, men hoppas!). Ja, det är lite av det som har hänt sen sist och det är säkert mycket mer. 

Solen har också dykt upp förresten och det har blivit mycket varmare, detta gör mig lycklig i själen. Jag mår så mycket bättre och blir enormt positiv under denna tid på året. Vill ha sommar nuuuu!  Finns ingenting bättre än sol, värme, stränder, solbrillor och allt som har med sommaren att göra. Har man det så är man lycklig enligt mig.

Annars så tränade jag igår, både löpning och innebandy, gjorde samma sak i måndags. Sprang först 4 km och sedan hade vi träning i 1½ h, så nu är jag rätt så mör i kroppen. Skulle egentligen ha gått på ett spinningpass med Julia och Madde men både Madde och jag kände oss rätt slut i kroppen. Så mer träning blir det imorgon, får peppa för det istället!

Nu ska jag göra mig klar för att gå till skolan och ha mentor, geografi och samhälle! Ha en bra dag allihopa i det fina vårvädret!

Bild sen i somras





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0