Thursday 21.34

Haft en bra dag? Min har dessvärre inte varit något att hurra för, men den dög väl. Hade mentor och två lektioner där jag fick mycket gjort. Har lagat mat, ätit, duschat, tittat på south park med älskling, fikat och nu sitter jag bänkad framför både tvn och datorn. Criminal minds går på tvn och det är såå bra! älskar sådana program.

Funderar på att gå och lägga mig tidigt ikväll då jag har idrott imorgon 08.15, men om jag känner mig rätt så lär det inte bli så. Har ingen som helst ork till att plugga någonting trots att jag måste skriva tre rapporter, skriva klart mitt argumenterande tal och ja... det är säkert någonting mer som jag inte kommer på just nu. Känner mig faktiskt inte så stressad över detta, jag vet att jag kommer hinna göra klart allt till slut.

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0