Alpint störtlopp

God kväll allihopa!

Sitter och kikar på OS just nu då de visar alpint störtlopp. Det går inte så bra för någon av åkarna förutom Lindsay Vonn och Julia Mancuso från USA. Såg precis Anja Pärson åka, dock åkte hon ur i sista hoppet alldeles innan mållinjen. Stackarn flög 60 m och landade på ett förödande sätt, det tog tydligen skada på hennes knän. Lider verkligen med henne... det värsta var att hennes åk var riktigt bra också och hon åkte mot en silvermedalj. Synd säger jag bara.

Hur som helst, ska snart åka hem från pappa, börjar sakna min älskling lite, hehe. Tänkte ta bussen som går kvart i. Börjar få väldigt ont i huvudet och här sitter jag framför datorn, ska ta och lägga ifrån mig den nu och fortsätta kika på åken som är kvar.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0