Frost-bited in school

Hello people!

Vet ni hur jobbigt jag hade det imorse för att ta mig upp ur sängen? Det har aldrig varit ett sådant stort problem men imorse slår alla rekord. Gick bokstavligt talat som en zombie (den här gången är det allvar) in till toaletten, jag tänkte inte ens på vart jag gick utan gjorde allt på autopilot typ, lite läskigt var det. Började vakna till när jag fått i mig lite fil och flingor och då var det panik med tanke på att jag höll på att komma försent. Som tur är hann jag till lektionen som var Geografi, men gud vad jag stressade. Lektionen innehöll en introduktion i ett program som vi ska använda oss av framöver, tråkigt verkar det i alla fall.

Sitter just nu i ett kyligt uppehållsrum på metg... att de inte kan fixa till det här, har inga tår kvar snart! Om jag dör av köldskada så vet ni vart ni har mig. Har stilanalysomprov idag kl 14, detta för att uppgiften skickades in för sent, löjligt. Sedan ska jag även arbeta med projektarbete! Det kan bli en lång dag det här ändå, måndagar som brukar vara korta för min del, buhu! Måste även åka in till Jula i birsta för att byta en duschslang och lämna tillbaka någon grej som Stefan köpte, är man snäll så är man.

Fick höra att Sverige vann över Finland imorse, hur bra är inte det då? Nu har de vunnit alla matcher i gruppspelet och kanske de är på väg mot ett OS guld? HOPPAS! Själv orkade jag inte sitta uppe och kika trots att jag älskar att titta på hockey och att det skulle vara en match man verkligen ville se på. Jag kände att sömn faktiskt kom före denna gång!

Ska snart kila på lunch, börjar bli hungrig igen!
Ha en fin dag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0