Gameday

Hejsan allihopa!

Idag vankas match mot Ankarsvik i skönsbergshallen kl 14.00. Har samling 20 i 1 och jag ska gå hemifrån mig så jag måste nog gå härifrån runt 10 över, vilket är om 25 min. Sitter här och peppar med kaffe i lagjackan, älskar känslan som flödar inom en före match, det är en bra känsla. Jag ser ingen sol på himlen idag, och det blåser något ser jag nu, ser inte fram emot promenaden upp till skönsberg. Dock har jag ingen möjlighet att ta bussen heller då Stefan lånade mitt busskort imorse. Får härda helt enkelt.

Igår var jag som sagt hos Emelie så jag kan berätta lite om det. När jag kom dit, efter många om och men, så gick vi och solade i 20 min direkt. Det var riktigt längesen jag gjorde det så det var härligt. Fick mig en rand faktiskt, dock såg jag ut som en kräfta... så tyspiskt mig. Resten av kvällen åt vi glass, satt och pratade, lyssnade på musik, Emelie försökte plugga vilket inte gick så bra och sen satt vi och läste felsms, hur roligt som helst! Patrik kom och hämtade oss vid halv 12 och då åkte jag hem. Satt och kikade på silverloppet som Anna Haag utförde igårkväll och fy vad stark hon var där på upploppet, sjukt bra. Sen gick jag och la mig.


Men nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sedan fortsätta göra mig klar för färden! Ikväll blir det till att fira Dallan också som fyllt 19! Blir perfekt det!

Ha en bra lördag, det ska jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0