Gold for Sweden!

Gjorde pannkakor till middag idag och det uppskattades rikligt, och gott var det minsann. Åt lite nära inpå träning vilket gjorde träningen lite jobbigare än den kunde ha varit. Men träningar ska ju vara jobbiga, eller? Träningen började bra och det fortsatte helt okej också tills på slutet då vi spelade match. Då ville ingenting gå min väg... Men men, jag får ta nya tag tills på torsdag då det är träning än en gång!

Fick Stefans semla när jag kom hem och då blev jag superglad. Jag har alltså ätit två semlisar idag, mumma! Har även duschat och gjort ännu ett kollage, denna gång blev det en vanlig partyoutfit med färgerna svart, silver och lila, blev skitsnyggt! Lägger upp den imorgon!

Förresten, ingen av er har väl missat att Sverige tog ännu ett OS-guld idag? Detta av ingen mindre än sveriges egna Björn Ferry i jaktskyttet! Det var tydligen mycket otippad men det var ingen tvekan där på slutet att han skulle klara det. Bra jobbat Sverige, det går bra i skidåkningen nu! Dock vill vi se att det går bra i någon annan gren också, kom igen Sverige!

Björn Ferry som tog OS-guld i jaktskytte idag! Härligt!


Nu ska jag gå och lägga mig. Börjar inte förrän 15.10 imorgon men jag har en del saker som ska uträttas på dagen! Berättar mer imorgon.

God natt allihopa, sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0