Thursday morning

Hejsan allihopa!

Hur mås det idag då? Själv mår jag awesome! Klev upp runt 10 idag, åt frukost och gjorde mig klar. Ska snart ta tag i diskberget som jag sa att jag skulle göra idag, usch. Finns inget värre än disk... eller jo det gör det ju, men det är inte min favorit sysselsättning.

Börjar 12.55 idag med mentor och sedan har jag två lektioner. Går alltså till halv 5 ungefär. Då är det bara att pallra sig hem och packa väskan för innebandyträning med b-rudarna, gryyymt. Känner mig riktigt peppad för att spela innebandy idag!

Det är även pengadag idag, dock försvinner hälften på hyra *suck*. Sen kommer det väl en fet elräkning snart skulle jag tippa på, och jag måste även betala in en tv-licensräkning, jobbigt sånt här. Därför är jag i stort behov av ett extrajobb just nu...

Jag idag!


Disken kallar, usch, lid med mig!!!!!



Kommentarer
Postat av: Nina

Fin du e <3

2010-02-26 @ 07:17:45
URL: http://ninamirja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0