Valentines day

Vi vann matchen med 5-1, egentligen skulle det ha blivit 5-0 då deras mål gjordes av en spark. Det var en riktigt rolig match att spela och en riktigt bra start på alla hjärtans dag.

Sitter hemma i soffan just nu, har inte tagit mig orken att hoppa in i duschen än. Ska väl göra det alldeles strax. Något som saknas är min älskling, det är alla hjärtans dag och han är inte hemma, vet inte ens när han kommer hem. Tänk om han inte kommer hem förrän sent ikväll, då blir jag ledsen, tänker inte sitta och äta middag med mig själv på alla hjärtans dag, då åker jag hellre till pappa.

Nä, jag ska tydligen sitta här själv och äta gelehjärtan...hungrig är jag också!
Hoppas att ni får en riktigt fin och trevlig alla hjärtans dag med nära och kära!




Update: Jag skiter i den här jävla dagen! lika bra när den man ska fira den med dissar en... Någon middag tänker jag inte stå och göra till mig själv heller... får svälta ihjäl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0