Wandering stranger

Hade riktigt mysigt igår med Emelie, Julia och Danni. Först gick vi på affären och köpte chips, dip och dricka. Sedan gick vi hem och försökte plugga hur länge som helst, dock gick det bäst för Emelie och Danni. Lite fick jag gjort i alla fall, hehe. Vi lekte även en lek då man typ skulle gissa kända personer, riktigt roligt. Därefter kikade vi på klipp på youtube medans filmen vi skulle se laddades ned. Vi såg på Carriers, en film med bra område och handling men den var inte något vidare i manus osv. Vid halv 3 åkte jag, Julia och Danni hem. En lyckad kväll!

Idag vaknade jag runt tio, ringde och bestämde med pappa att jag ska åka dit senare och äta middag där med tanke på att jag inte vill äta ensam då Stefan ska äta hemma hos sin mamma och pappa. Stefan åkte till skidbacken för en stund sedan. Själv är jag inte så intresserad av sådant så jag blev hemma. Har ätit frukost och druckit kaffe, tänkte städa upp lite snart och sedan ska jag nog traska bort till ego innan jag åker till pappa och Ulli. Hemma hos dem måste jag nog plugga litegrann, skulle vara behövligt.

För tidsfördriv har ni här en lista (snodde den av Matilda Olofsson):

denna person har bra andedräckt - Men vilken fråga, haha.
denna person skulle jag kunna göra allt för - Mina syskon!
denna person älskar jag mest - Stefan Bergman och familjen (får vara en person i detta fall!)
denna person har jag haft sex med - Stefan Bergman
denna person är det bästa som har hänt mig - Stefan Bergman
denna person finns alltid där för mig - Camilla Westin
denna person saknar mig - Mina syskoni vännäs
denna person skulle jag ringa om min pojkvän hade tagit livet av sig - Pappa eller mamma
denna person vill jag kasta en sten i huvudet på - En störande jävel
denna person är bra på att kyssas -
Stefan Bergman
denna person kysste jag senast - Stefan Bergman
denna person är värd guld för mig - Sanna Wahlroos
denna person kommer jag aldrig svika - Mina syskon
denna person är kul - Linn Estefors
denna person är gullig - Josefine Aho
denna person fick jag senast ett sms ifrån - Camilla Dahlberg
denna person skickade jag senast ett sms till - Stefan Bergman
denna person va jag hemma hos senast - Emelies pojkvän Patrik
denna person va senast hemma hos mig - Camilla Westin
denna person va jag senast på fyllan med - Camilla Westin
denna person låg senast i min säng - Jag och Stefan
denna person har jag haft roligt med - Madeleine Henriksson
denna person har alltid varit något extra för mig - Mamma och pappa
denna person har jag släppt kontakten med - Vet inte
denna person kommer jag aldrig släppa kontakten med - Camilla Westin
denna person va jag senast på toaletten med - Hmm, vet inte
denna person delade jag senast en cigg med - Vet inte
denna person sov jag senast hos - Mig själv
denna person är min älskling - Stefan Bergman
denna person vill jag inte tänka tanken på att mista - Mommo
denna person har jag bråkat med många gånger - Theres Nylander
denna person hatar jag - Hatar ingen
denna person vill jag ha sex med - Stefan Bergman
denna person vill jag ta en tugga av - Stefan Bergman
denna person vill jag lära känna bättre - Det vettefan
denna person pratade jag senast med på msn - Emelie Lundberg
denna person pratade jag senast med i telefonen - Pappa
denna person har jag varit ute med på natten - Mathilda Karlsson
denna person har jag sovit med i någon annans säng - Ingen aning
denna person har jag sovit hos - Många
denna person har jag käkat godmat med - Stefan Bergman
denna person va jag senast med på bio - Helena Pettersson, Camilla Dahlberg, Lisa Lööf och Matilda Burström
denna person kollade jag senast på film med - Emelie Lundberg, Julia Hill och Danielle Öberg
denna person skrek senast åt mig - Vet inte
denna person skrek jag senast åt - Vet inte
denna person är min storasyster - Theres Nylander
denna person är snygg - Camilla Dahlberg
denna person saknar jag - Nina och Josefine Aho, Jimmy Andersson
denna person är mysig - Stefan Bergman
denna person va jag senast tillsammans med - Stefan Bergman och är fortfarande
denna person äcklar mig - Ingen
denna person skulle jag ge en halv miljon för att kunna klara sig i cancer - Alla som behöver!
denna person är bäst - Stefan Bergman
denna person ska jag träffa nu - Ingen


Update: orkar inte träna...hehe. vilodag idag, japp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0