First day of the last semester

God morgon!

Idag var jag uppe med tuppen med tanke på att jag skulle ha körlektion halv 8. Sov inte mycket inatt för att jag låg och var döskraj... Anledningen till detta var att mitt i natten vaknade jag av ett duns, jag satte mig upp, tände sänglampan och kikade runt i rummet. På golvet låg ficklampan som hade stått mitt på skrivbordet innan vi gick och la oss. HUR HAMNADE DEN PÅ GOLVET UNDRAR JAG?!!!! Så jäkla scary, trodde jag skulle börja grina där ett tag. Men seriöst, vad skulle det kunna bero på? Jag vart i alla fall skrämd till döds och försökte väcka Stefan men han blev bara arg... Låg vaken ett bra tag tills jag äntligen somnade en timme innan jag skulle kliva upp *suck*...

Jag ska fortsätta denna dag med att träna med Madde på gymmet alldeles snart, sedan blir det skola till långt in på dagen och därefter åker jag och jobbar på e-on arena! Blir perfa det. Tänkte köra lite kondition och ben på gymmet idag med tanke på att jag missar kvällens innebandyträning. Så, önska mig lycka till!



Förresten så börjar skolan idag efter mer än två veckors lov, det har gått alldeles för snabbt... Men nu måste man ligga i eftersom att det är sista terminen sista året! Känner mig ändå rätt peppad på att fixa det, och jag vet att jag kommer att göra det!

Nu ska jag slänga i mig en frukt innan jag går och möter Mäddie!
Ha en bra dag people!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

men beeella! lägg in några riktiga bilder från lägenheten!! :D vill ju se :D

2010-01-09 @ 22:01:13
URL: http://viktoriaaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0