Har det bra här

Godmorgon allihopa!.. eller god dag egentligen, klockan är ju 12.

Hade en jättemysig och rolig dag igår. Den bestod av bad och stekning på vännäsbadet med Nina först och främst. Vi cyklade sedan hem och solade ännu mer på balkongen, lyssnade på musik och tog det allmänt lugnt i hettan. Åt mat gjorde vi också, därefter spelade vi kubb i någon timme och smaskade på jordgubbar, glass och grädde, inte helt fel! Under senare delen av kvällen spelade vi geni i flera timmar, jag, Nina, mamma och Arto, sjukt roligt ändå. Nina och jag skulle se på första Harry potter filmen men jag somnade i princip på en gång, haha.

Idag är det kanonväder återigen vilket betyder att vi ska bort till badet och sola, bada och fika, mys! Fast innan vi åker dit bort tänkte jag och Nina cykla bort till vår moster och gå ut med deras söta vovvar, de är sjukligt söta. Kan visa en bild på dem senare om jag kommer ihåg att ta med mig kameran dit bort.

Jag älskar att vara här, vill inte åka hem imorgonkväll, vill inte jobba trots att det är väldigt roligt. Vill vara här ett tag till, orkar inte vänta till augusti igen...

Ha en bra dag allihopa, skriver sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0