Jag är tillbaka!

Då var det dags igen, har fått upp suget så nu är jag tillbaka efter en lång tid!

Vad har hänt då? Jo, jag har kämpat som satan de sista veckorna i skolan, tagit studenten, börjat jobba på IKEA, varit med mina vänner, blivit förkyld, firat midsommar, varit i Stefans föräldrars stuga, bränt mig, och ja, you name it! Det har hänt litegrann.

Idag är det inte vilken dag som helst faktiskt, det är nämligen så att jag och min pojkvän Stefan har varit tillsammans i 2 år! Det är sjukt vad tiden går fort och jag trivs verkligen hur bra som helst med honom. Tyvär så blir det inte mycket till firande idag med tanke på att han börjar jobba kl 6 och jag ska åka till vännäs kl 4. Vi får helt enkelt ta det en annan dag, men det blir great!

Ja, som sagt så åker jag till Vännäs idag för att hälsa på min mamma, mormor och syskon. Ser fram emot det väldigt mycket, det är inte så ofta jag är där så. Längtar även till att bada på vännäsbadet, trots att det inte är något speciellt med det stället egentligen så älskar jag det! Sommar i Vännäs går inte att mätas med något annat. Måste dock åka tillbaka redan på söndagkväll för att jag ska jobba på måndag *suck*. Men jag ska inte klaga, jag älskar mitt jobb och trivs väldigt bra där + I need the money you know, får ju inget studiebidrag eller underhåll under sommaren ju, it sucks. Det är bara att inse, verkligheten har tagit fart!

Bjuder på en bild från studenten, åhh, jag vill göra det igen så roligt som vi hade den dagen :D


Nä, nu ska jag ta och väcka min älskling så att vi kan mysa lite innan jag åker!

HUGS AND KISSES! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0