En onsdag senare

God kväll allesammans!

Har en turban på huvudet om ni ville veta, men ni får ingen bild på det. Så roligt är det inte, hehe. Har tränat ikväll, det gick sämst i början och jag tappade fokus totalt, men när jag fick sitta ned en stund och fokusera och tänka på vad jag skulle göra bra så kom fokuset tillbaka och då gick det bra. En glad Bella sprang då ut på planen, så ska det vara.

Har inte så mycket att skriva om för tillfället men jag kan ju tala om att jag är trött och att knölen blivit bättre. Ska gå och krypa ner i sängen inom kort för imorgon ska jag upp med tuppen igen för att ha projektredovisningar på skolan. Kl 11 får vi lov vilket ska bli mycket skönt. Längtar tills på lördag då jag ska åka till Vännäs!

Nä, nu är det SOVTIME! dröm söta drömmar hurrni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0