I like holidays!

Hejsan allihopa!

Nu är det äntligen lov, och som vi alla har längtat. En vecka att bara ta igen lite slapptid och bara vara, det ska bli så otroligt skönt. Har avslutat engelskakursen idag genom att hålla en lecture, vilket gick awesome! I'm just so happy right now. Hade även idrott imorse då Erik höll i sin lektion som innehöll kinesisk sancho någonting, någon typ av kampsport. Inte riktigt min grej men det var roligt.

Ikväll blir det mys med Natalie och Sanna, det ser jag fram emot. Då kanske man är värd lite gotta också? Ja, det tycker jag verkligen. Jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på men det lär bli film, prat och kanske även lite bakning, who knows liksom. Ska bli roligt att träffa Natalie som jag aldrig umgås med längre och även Sanna som jag heller nästan aldrig är med.

Är sjukt trött just nu och har ont i huvudet så jag ska nog vila lite innan jag börjar med maten så jag orkar vara social ikväll!

Hoppas att ni haft en bra dag hittills.


Längtar till sommaren, solsken, porlande vatten och gröna skogar!

Jämtland sommaren 09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0