Questions and answers

Nu har det varit dött här länge, men jag vet att ni är förlåtande!

Ska mjukstarta lite såhär efter uppehållet så här kommer en lista med frågor och svar. Lånade den av denna snälla person!

1. Fullständigt namn? – Sara Isabelle Andersson
2. Ålder? – 18 år 5 mån
3. Vart bor du? - Centrala Sundsvall
4. Bor tillsammans med? – Min Stefan
5. Färg på ditt hus? – Ljusbrunt, beige?
6. Hus eller lägenhet? - Liten, söt lägenhet
7. När är du född? – 31 oktober 1991
8. Klass? – SP3!!!!!!!
9. Vilket år tar du studenten? – I år SUCKERS! 2010 alltså :)
10. Något jobb? – Nej, blev arbetslös i fredags... söker för fullt!!! säg till om ni vet om nåt, är i stort behov!
11. När gick du upp i morse? – Halv 2, hehe (a)
12. När ska du sova? - Inte alltför sent hoppas jag
13. Duschat idag? – Nej, ska göra det sen
14. Kramat någon idag? - Ja
15. Pussat någon idag? - Jajemen!
16. Vad har du ätit idag? - Nudlar, spaghetti och köttfärssås
17. Dagens klädsel? – Gråa mjukisar, svart linne, lagmunkisen och tofflor!
18. Dagens smink? - Nada
19. Dagens sötnos? – Stefan!
20. Dagens roligaste? – Hm, inget

ANTAL:

70. Personer du älskar? – Familjen, pojkvän, närmaste vänner och ja, måste jag ange siffror? Bra.
71. Personer du hatar? – Ingen!
72. Gånger du varit full? – Jaduu........
73. Personer du kramat senaste veckan – Möjligen 3, 4, 5 st?
74. Glassar du ätit på en dag? – FEM!
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? – Gatufesten någondag, och jag vill på yran. Men 1 då.
76. Gånger du haft minnesluckor? – Don't know
77. Gånger du varit hög? - Never ever
78. Personer du saknar just nu? – Det är många...
79. Gånger ditt hjärta brustit? – Once or twice


VAD:

90. Gör dig glad? – Vänner, pojkvän, familj och, godis och träning (hehe, hur går det ihop? :o)
91. Gör dig ledsen? – Att jag är arbetslös och behöver pengar!!!
92. Vill du helst göra nu? – Ta studenteeeen! Eller först få studentmössan!
93. Önskar du att du slapp göra? – Plugga...
94. Vill du ha nu? - Brun färg på kroppen!
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Moneymoneymoney, eller en utlandsresa!
96. Längtar du till? – Studenten och sommaren!
97. Tycker du om dina betyg? – Nja, kunde ha varit bättre, men de duger helt klart :)
98. Ångrar du i ditt liv? – Mycket!
99. Är det bästa som hänt dig? – Stefan och att jag fått så fina vänner på METG :)
100. Vad är klockan? – 19.12


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0