Run to the hills

Nämen hej mitt i natten, borde egentligen gå och sova men jag är inte så trött och har ingen lust för den delen heller. Bloggen blev lite åsidosatt idag, tyvär, men så blir det ibland. Var i skolan mellan 9 och halv 3 någon gång, fast vi hade hål efter lunch också då vi gick till charm och myste lite. Somnade på soffan när jag kom hem och sedan lagade jag mat till mig och Stefan. Nu på kvällskvisten har jag haft innebandyträning, bakat kladdkaka och fått ont i magen, gott men lite föör gott kanske!

Imorgon ska jag inte gå på skolan, har egentligen en svenskalektion men den är inte värd att gå på då vi ska skriva tal på egen hand. Ska försöka bli klar med planeringen inför min lektion som jag ska ha i engelska på fredag. Så jag ska heller inte sova alltför länge, måste vara effektiv dagen ut. Imorgonkväll blir det även studentkväll som Madde och Elin håller i på domsaga, ska bli roligt och nyttigt.

Nä, man kanske ska ta och sova nu ändå med närmare eftertanke, så jag orkar upp imorgon liksom.

Jag idag, hade även ett par blåa jeans till!


Lagade schnitzlar och ris till middag, mums.


Myshörnan där jag spenderar större delen av min tid hemma, hehe.


Produkterna som jag fick på Sax & Kam.
Det är märket Kerastase i plastförpackningen, hur bra som helst.



Godnatt!

Kommentarer
Postat av: matilda

Du blev superfin i håret gumman :)

2010-03-03 @ 12:20:58
URL: http://matildaolofssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0