Specialidrott

Vaken med tuppen idag! dock är jag inte så himla pigg, har inte fått i mig kaffe än och har inte ätit någonting heller för den delen. Hade specialidrott 08.15 där vi diskuterade det sista kapitlet i boken. Har inte orkat gå hem då älskling inte är hemma så jag sitter kvar på skolan. Ska gå och äta lunch om ett tag, I need food!!!!

Annars så händer inte mycket idag, har svenskalektion 15.10, ikväll är det träning och jag ska hålla i en övning, spännande. Får hoppas att jag inte har så ont i knölen under träningen, annars kan jag ju inte vara med. Det gör inte lika ont som igår men det gör ändå så ont så att jag inte skulle kunna träna.

Har lånat Maddes hörlurar och lyssnar för tillfället på onerepublic, awesome!



Hoppas att ni får en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Matilda

tack desamma! :D hoppas du är kvar på skolan när jag kommer!

2010-03-31 @ 11:19:06
URL: http://matildaburstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0