Nice day

Hej allihopa!

Ny dag, nytt humör, nya möjligheter! Sov till 10 imorse och vaknade med strålande humör. Skulle egentligen kliva upp kl 8, men jag orkade inte. Då skulle jag även ha varit på dåligt humör, så det var nog till det bättre att jag fick sova ett tag till. Har endast en lektion idag, franskasupport, måste verkligen gå på den lektionen. För tillfället sitter jag och väntar på att den ska börja, vilket är om 1½ h. Vad ska jag göra tills dess då? Hm... kanske ska ta tillfället i akt och plugga lite geografirapport. Nej, gud vad tråkigt, hehe.

Ikväll har jag innebandyträning som jag faktiskt ser fram emot för en gångs skull. För någon dag sen kände jag att motivationen till innebandyn var som bortblåst, men det går ju i vågor ibland och nu är den tillbaka, vilket känns jättebra. Så det ska bli rååååligt.

Hoppas att ni har en fin dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0