Vitamine bomb

HEJ ALLIHOPA!!!

Är värsta glad nu, dock vet jag inte riktigt varför... har ju engelskaredovisning imorgon...hm. Hur som helst så är jag det och det är huvudsaken. Träningen gick helt okej, inte mer än så. Skönt att röra på sig. Gick och handlade efter träningen, blev massa frukt, kände för att vara lite extra nyttig.

Så nu sitter jag i plugghörnan och smaskar i mig grapefrukt och dricker apelsinjuice, snacka om vitaminbomb. Gott är det kan jag garantera, fast det svider lite i mina munsår (som jag för övrigt har haft i ett halvår nu!!!!). Nyttigt behöver inte vara tråkigt som många säger, det här är till och med roligt att äta! Något nyttigt som också är väldigt gott är honungsmelon med keso. Tipset fick jag av min vän Matilda, vi åt det en kväll när hon och Milla var här och vi hade myskväll. Hur gott som helst, testa!

Har gått igenom min engelska någon gång nu och tiden blir helt rimlig. Är så nervös så jag vet inte vart jag ska ta vägen, men förhoppningsvis ska det gå bra, det brukar göra det i slutändan. Ska prata om konditionsträning, det kanske jag inte har berättat men nu vet ni det. Det är ett område som intresserar mig så det måste ju resultera i någonting bra tycker jag. Det finns ju så mycket att berätta, och jag har endast 20 min på mig, jaja, det får gå som det går.

Tänkte gå igenom det någon gång till nu så, skriver mer sedan innan sängdags!

Nyttigt kvällsfika!


Dock mindre nyttig middag, hehe! men gott somfan!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Engelskan kommer säkert gå awesome! ;-)

2010-03-04 @ 23:02:24
URL: http://noquarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0