Illamående och ressugen

Blir inge gym för min del idag, började känna mig illamående så ligger i soffan och vilar upp mig så att jag kan följa med och fira Jens. Har stundvis suttit ute i solen idag men molnen kommer och förstör hela tiden och nu är solen på väg till andra sidan om huset, så det var det.

Jag har bestämt att jag och Stefan ska åka utomlands i augusti/september och strunta i att åka någonstans här i Sverige som planen var. Vi har hela tiden sagt att nästa gång vi åker utomlands så ska vi åka tillsammans och varför inte nu då liksom? När bådas sommarschema tar slut så far vi nog till Ayia Napa, dit vill vi båda åka. Är så sjukt sugen på att resa nu så det är inte sant, hoppas det här går vägen nu, annars blir jag besviken!

Nissi Beach, Ayia Napa i Cypern.

Bild tagen från google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0