Onsdag 11/5-11

Hejsan!

Nu är jag hemma och nyduschad efter ett tufft pass på gymmet. Sprang först en halvtimme, därefter blev det intervallöpning och nedvarvning. På styrkesidan körde jag mage, rygg och axlar, bra och effektiva övningar. Så nu är jag nöjd för att jag kom iväg till gymmet för en gångs skull! Yeeey!

Annars då, har hängt med Sofia under dagen. Vi stekte, snackade och åt piggelin på min balkong och sedan tog vi oss en promenad ner till stan. Har även smidit lite planer som vi hoppas ska bli av här framöver. En mycket trevlig dag med en fin vän.

Imorgon väntar jobb 11-20.30 i bistron, alltså stängning men inte klagar jag över det. Älskar att vara nere i bistron, det är så varierande på något sätt, hoppas jag får mycket av det på sommarschemat.

Nu ska jag se på Ghost Whisperer eller läsa lite, har inte bestämt mig för vad än... men det lär ju visa sig. Sedan ska jag gå och lägga mig!

Hoppas att ni haft en bra dag.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0