annandag jul

Idag har jag som sagt varit i birsta och shoppat med min lillasyster. Vi var där i flera timmar. Hon köpte en kofta, 2 tunikor och strumpbyxor och jag köpte Harry Potter och halvblodsprinsen (jag måste ju läsa den innan jag kan läsa 7an),  en bolero i guld som jag ska ha på nyår och sist men inte minst köpte jag lila strumpbyxor, riktigt nöjd. Men det känns inte så bra eftersom mina pengar snart är slut:/ ja, julklappspengarna också! för jag fick inge mycket pengar :/ jag som måste ha nya skor och allt ! blä på det. Jaja, jag får nöja mig med det jar har kvar och försöka spara det.
Vi åkte iallafall hem vid 3-tiden, jag följde med hem till mamma och där satte jag mig och läste Harry Potter och somnade. När jag vaknade kokade jag nudlar, mums, sen blev det att jag läste lite mer.

Nu har jag kommit hem till far min igen. Var ensam hemma ett tag först, men det dröjde inte länge förns resten av familjen kom indundrande.
Jag sitter för tillfället och väntar på att jag ska vara med André, vi ska byta julklappar och så :) det ser jag fram emot.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0