dan före dopparedan

Julkänsla till tusen!
Nu mår jag riktigt bra, blir alldeles varm i kroppen när jag tänker på att det är julafton imorgon. Stämningen har varit på topp idag, eller kanske inte hela dagen men iallafall nu på kvällen.
Jag och min lillasyster Josefine klädde julgranen förut, den blev jättefin. Samtidigt lyssnade vi på julsånger, det var jättemysigt måste jag säga. När vi hade klätt klart den så kom julklapparna fram, vi la dit dom och nu ligger dom där och väntar... och väntar, det är just precis vad jag också gör.

Tidigare idag har min älskade Matilda varit här och klippt Ninas hår också fick vi tid att umgås ett litet tag.
Sen har jag kollat på några avsnitt av Gossip Girl, så nu har jag sett hela säsongen, jag verkligen älskar det! började gråta vid flera tillfällen. Jag längtar verkligen tills andra säsongen kommer ut!

Man kanske ska gå och sova snart så det blir imorgon snabbare. Fast på nåt sätt så vill jag inte att det ska bli imorgon för då tar julen slut så fort :/ men anyway, det kommer att bli mysigt.
På julaftonsmorgonen ska hela familjen äta tomtegröt som mamma går upp tiiidigt och gör, jag verkligen älskar hennes gröt. Sen ska vi få öppna en julklapp :)
Kort sagt tror jag att det kommer bli en lyckad julafton !:)

Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0