fre-lör

Nu måste jag uppdatera! det är ju mycket som har hänt :o haha! förlåt för att jag inte har skrivit.

Kan börja med fredagens bravader:
Jag åkte till Nelly runt 7-tiden och hon kom och mötte mig på navet. Vi gick lite med skrållan (hennes hund) och vi gick även till ICA för att köpa några grejer till hennes kusin. Sen gick vi hem till henne.
Vi satt vid datorn och snackade jättelänge och det var faktiskt väldigt roligt för man kan prata om det mesta med henne. Vi försökte också hitta nån att göra någpt med. Till slut fick vi napp på Martin! han och Dennis skulle komma, men det tog ett bra tag vil jag lova. Under tiden vi väntade så gick vi ut med skrållan och satt inne och pratade mer och hade lite mys, sjöng singstar gjorde vi också:D
Sen skulle vi gå och möta Martin och Dennis nere på statoil. Niklas var också med, fast han skulle ju in på krogen förstås för att han fyllde ju 18 kl 12 ! grattis till han!:D
Efter ett tag gick vi iallafall till Nelly, då sjöng vi singstar, det var hur kul som helst. Dennis satte alla toner fast han bara skrek, haha, jag fattar bara inte hur man lyckas. Fast Martin var ju också duktig (a) men Nelly och jag var ändå bäst :D
Vi höll iallafall på med det ett väldigt bra tag och hade jätteroligt. Sen kollade vi på film och jag somnade en timme ungefär, var himla trött. Fast senare vart jag hyperaktiv igen, då hade jag roligt! Dennis hade även stuckit när jag sov för att han skulle slåss eller nåt.
Vi gick och la oss ungefär kvart i 5, jag, Nelly och Martin sov i Nellys säng. Jag sov längst in i fotändan och Martin och Nelly låg åt andra hållet och myste på. Det var ju en upplevelse iallafall.

Lördag:
Klev upp gjorde jag halv 9 ungefär, då gjorde jag mig klar och sen gick jag bort till skönsberg för att vi skulle ha träningsmatch där. Det gick ganska bra, vi spelade mycket bra.
Sen åkte jag hem och tog det lugnt bara, kollade på massa gossip girl och åt mat osv.
Senare började jag göra mig klar och på kvällen drog jag, elin, malin och bella till granloholm på fest. I början var det mest tråkigt, men sen kom det mer och mer folk och då blev det roligare och roligare.
vid 12 fick vi skjuts hem av stefan, han släppte av mig vid bron och jag praktiskt taget sprang hem. Då blev det sova för hela slanten.

Idag klev jag upp runt halv 11 och åt frukost oså, känner mig faktiskt väldigt pigg.
Sen kommer matilda och ska klippa ninas hår :D

Kram!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0