long day

Hejsan !

Skrev ingen blogg igår, fy skäms på mig !! anledningen till att jag inte gjorde det var för att jag inte hade tid. Varken på morgonen, i skolan eller senare på eftermiddagen/kvällen. Hade så mycket att göra. Efter skolan var jag på friskis med malin i två timmar och sedan gick jag på stan och åt och sedan var det bara att pallra sig bort till dansen. Dansen gick ganska bra, men på slutet skulle sara spela in oss när vi dansade och då gick det skit helt plötsligt, fick massa blackouter, inte kul. Också vart jag tvungen att rusa iväg 5 min tidigare för att mamma hade bråttom.
Jag följde med hem till mamma och vart kvar där inatt. Somnade runt halv 1 för att jag låg och läste ut min bok som skulle vara utläst tills idag :) den var knepig kan jag lova.

Imorse började jag kl 08.15, då var det engelska och jag och madde bestämde att hon och matilda skulle vara i samma grupp som mig och lollo, vi skulle skriva rollspel, skrev lite iallafall, haha!
Nu har vi samhällskunskap och Klas står och försöker förklara massa saker inom ekonomin, fattar inte mycket av vad han pratar om, menmen. Snart är det lunch!
Också går jag till halv 5 idag, drygt som bara den...mycket lång dag dvs.
Jaja, sen blir det hemgång och ikväll ska jag träna och vi ska ta nytt lagfoto, haha!

Kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0