lördag 29/12

Har blivit ganska slarvig med bloggskrivandet, men det är bara för att det är jullov och då sitter jag inte vid datorn så mycket. + att jag har blivit Harry Potterberoende igen (a) så då läser jag ganska mycket, det tar upp ganska stor del av tiden. Men jag lovar att jag ska skärpa mig...snarligen.

Idag har jag iallafall tränat klockan 10 på morgonen i höglundahallen. Sanna och jag var där halv 10 för att vi var duktiga. Träningen gick ganska bra iallafall, fast det var dåligt tempo då och då, men det var ändå ganska kul i sin helhet. Vi har också träning imorgon och på onsdag, på torsdag åker vi på paradiscupen klockan 11 på morgonen typ, guså jag längtar! det ska bli hur kul som helst :D:D

Men nu ska jag läsa Harry Potter.
Ciao !

Kommentarer
Postat av: M

Hallå gumman? :O Du måste ju skriva så man har lite att göra på lektionerna? xD

2008-01-17 @ 16:54:12
Postat av: Milla

du bloggar ju aldrig nu för tiden :(

2008-01-31 @ 17:50:39
URL: http://nanoninga.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0