matchday

Idag är det dags för match igen, men denna gång är det mot klockarbergets bk! har aldrig mött dom förut så vi får väl se hur det går, men vi kommer ju att kämpa för kung och fosterland hur det än är, för vi har viljan, viljan att ha kul och gå ut som vinnare. Vi har verkligen blivit väldigt bra, det kanske låter lite dumt men det är sant, stora framsteg för Alnö IBK som jag tycker om otroligt mycket!
Matchen börjar iallafall 16.45, men vi ska samlas på vibacke halv 4, och det är snart. Jag börjar känna mig lite pirrig i magen, men det gör jag inför varje match, en gammal vana, men det brukar gå bra då!
Jag hoppas verkligen att det går bra idag, men vi ska gå ut och göra vårt bästa, något mer kan ingen begära av oss.

Nu ska jag packa och ladda lite

Kramkram !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0