schooltime

Just nu sitter jag i skolan och väntar på att engelskan ska börja, är toktrött också. Hade matte för en stund sen och jag jobbade hur mycket som helst! min hjärna är typ urvriden nu så jag har lite svårt att tänka klart. Snart ska jag, madde, matte och lollo göra klart vårat rollspel som vi ska spela upp på onsdag, då behöver jag inte tänka så mycket iallafall.
Jag längtar till lunchen för att jag är extremt hungrig, åt bara lite cheerios typ halv 7 imorse och det var inte mättande. Också måste jag bättra mig på matfronten, är så slarvig med det.

Jag tänkte egentligen träna på friskis idag efter skolan, men eftersom att jag börjar blir sjuk (förkyld), så då är det inte så bra! då blir det att jag åker hem bara, kanske går en långpromenad när jag kommer hem.
Sen ikväll blir det bulle och lussebullebak hos lollo :) längtar!

Men nu ska jag arbeta!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Matilda

nu är det inte länge kvar till matchen :D

2007-12-07 @ 10:37:27
URL: http://mahuldan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0