skiiiiit

Trots allt så mår jag inge bra. Mår inge bra inombords, det kanske verkar som att jag gör det, men så är det inte. Allt kan dra åt helvete, orkar inte med livet mer. Allt dåligt händer mig, från och med nu tänker jag skita i allt, det kanske är bäst så. Ingen kommer nånsin förstå den här känslan. En gång är väl okej, men två i rad, pallar det inte helt enkelt.
Nu vet jag inte vad jag ska ta mig till, kan man lita på nån? jag tror inte det.

Ursäkta att ni måste läsa sånt här, men det är inget tvång. Det är bara så att jag känner just så.

Kommentarer
Postat av: han...

förlåt för sanningen :( den skulle komma fram hur som helst...

2007-12-01 @ 21:50:54
Postat av: Mills

mig kan du lita på gumman

2007-12-02 @ 14:46:39
URL: http://nanoninga.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0