aibk

Matchen mot Härnösand idag gick kanoners vill jag lova, alla gav verkligen allt de hade till slutet.
I första perioden gjorde matilda j första målet, sedan lite längre fram i perioden gjorde elin 2-0, duktigt tjejer ! Alla körde verkligen "andra perioden", det kändes så skönt.
Under andra perioden gjorde vi också två mål, dom gjordes också av elin och matilda j, våra målsprutor !
Det kändes ganska surt för att malin fick in bollen i mål, men jag var ju så dum och stå med foten i målgården så att det dömdes bort, ajabaja på mig. Men det gick så snabbt så jag hann inte tänka.Menmen.
Det kändes aldrig segt utan vi gick på i nästan alla lägen, vi kunde ha haft lite kortare byten såklart, det får jag också ta på mig skuld för.
Inför 3:e perioden var vi lika laddade som i början, jag hade lite ont i huvudet, men det gick bra iallafall.
I 3:e gjordes ett mål, det gjorde jag :) det kändes kul att få göra ett mål och börja ta igen de som togs bort tack vare att matfors eller vilka det nu var drog sig ur serien.
Jaja, vi vann iallafall med 5-1!
Jättebra jobbat allihopa <3 ni är bäst. O A Oare, vi är alnöboare, ååå alnö !:D

image56

kramkram

Kommentarer
Postat av: fiorella

Trevlig blogg du har :)

2007-11-25 @ 15:29:19
URL: http://yesfiorella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0