alnö ibk!

Hejsan!

Idag spelade vi match mot haga i skönsbergshallen. Vi kämpade på riktigt riktigt bra och det var det värt, för vi vann! 2-5 blev det.
Målgörare var Elin, Matilda J, Evelina och Malin, otroligt snygga mål tjejer. Men jag vill även tillägga att Alla spelade så jäkla bra idag, vi höll koll på passningsspelet, anföll , markerade, allt som vi skulle ! det blev våran andra seger av 3 spelade matcher !
Alnö IBK, vi knäcker<3

Efter matchen åkte jag hem till mamma och väntade på att pappa skulle komma och hämta mig så jag kunde åka hem till han och duscha och locka håret osv.
När han väl kom lurade jag han att vi hade förlorat matchen :D han trodde verkligen på det också, jimmy med :D! då fick jag mig ett gott skratt sen !
Sen när jag kom hem duschade jag och sen skulle jag locka håret, locktången hade damp kan jag lova, eller så var det jag som hade det ! (a)
Det var ju planerat att jag skulle vara med Eric ikväll och vi skulle se på film oså, men nu blir det inte av för han har gått och blivit sjuk :( mycket synd, hade sett fram emot det faktiskt. Menmen, sånt händer.
Får väl ta det någon annan gång.

Så ikväll ska jag bara ha tråkigt eftersom det inte finns så mycket att göra vad jag vet.
Ska nog kolla på hockeyn iallafall om pappa beställer hem matchen vilket jag hoppas att han gör,
annars blir jag sur på han.
När matchen är slut blir det väl att man kollar på film, ensam :/ aja, inga problem.

/ Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0