basket

Hejsan !

Har varit i skolan idag, det var ganska roligt faktiskt. Första lektionen hade vi svenska och fick skriva på våra tal, det gick inte så bra, men madde hjälpte mig litegrann som tur var.
Sedan åt vi lunch, jag tog buffén som vanligt, mest sallad, mums !

När vi hade ätit klart gick vi bort och skulle ha gympa. Det var basket ! mycket roligt var det, och vårat lag kom två, haha, det var jag, linn, milla, olivia och erik.
Jag gillar nästan alla bollsporter, det finns inget jag skulle säga nej till iallafall, allt är roligt, speciellt innebandy då vilket är den bästa sporten. När jag ändå har kommit in på innebandy så kan jag ju berätta att jag har träning ikväll, längtar ! det är så roligt för vi har sån härlig stämning i laget. Också blir man glad och pigg, kan det bli bättre? näe, tror inte det.

Kramkram
/ Bella

image59

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0