bästa kvällen

Hejsan !

Ska börja berätta lite om gårdagskvällen med Eric som vart otroligt lyckad.

Jag tog bussen som gick ungefär kvart över 5 härifrån Ljustadalen och sedan åkte jag hela vägen till Bredsand, mycket bra att bussen går raka vägen dit ut. Jag kom fram runt 6 och då kom Eric och mötte mig med Malva (hans systers hund). Då gick vi hem till han och skulle kolla på film, det tog ett tag innan vi hade valt klart vilken film vi skulle se eftersom Malva var på riktigt bushumör, sikken söttös hon är!
Tillslut valde vi att se på "Land of the dead", den var jäkligt äcklig och vi förstod inte allt av den heller men den gick att kolla på.
När den var slut så bestämde vi oss för att se på en till film och då blev det "A walk to remember", crymovie dvs.
Jag grät några skvättar, men det såg inte Eric förstås (a) haha.
Sen var även den slut så då drog Eric fram datorn och kollade litegrann, eftersom att just då hade vi inte så mycket annat att göra och efter ett tag skulle vi åka så att jag kunde få komma hem.
Det var riktigt roligt att äntligen få träffa honom, hade ju längtat ihjäl mig :o!
Det var också väldigt väldigt mysigt också måste jag tillägga!<3 det var den bästa kvällen på länge.


Idag vaknade jag kl 8 och då kunde jag inte sova mer så då gick jag upp och åt frukost, det blev cheerios och macka, nu vet ni det också!
Det var ju trots allt bara för drygt en halvtimme-40 min sen så nu har jag inte hunnit göra så mycket mer än att slå igång datorn och suttit här ett litet tag.
Friskis öppnar kl 10 idag så jag ska försöka få tag i Malin runt den tiden så att vi kan komma iväg, inte alltför sent eftersom att jag ska åka till pappa sen och vara med Eric :).
Också måste jag börja packa snart, det är det ända negativa med att vara varannan vecka. Jag har alltid så otroligt mycket packning, jag börjar bli lite smått less på att bära skiten fram och tillbaka till bilen och in. Sen tar det även ganska lång tid innan jag tar initiativet och packar upp allt, men jaja, så är det om man inte vill bo hos nån av dom på heltid!

Men nu har jag tömt mitt ordförråd och kan inte skriva nåt mer.

/ Bella


Kommentarer
Postat av: Eric

men shit :) du måste ju få en bättre bild på mig XD

2007-11-12 @ 10:47:27
URL: http://paggen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0