finally

image52

Hejsan !


Äntligen är det lördag, finally! måste bara säga att det är riktigt skönt att det inte är skola.
Det var så skönt att få sova lite längre än vanligt idag och tänka att man behöver egentligen inte kliva upp, åh den känslan är skön!
Jag klev upp för en timme sen dvs halv 10, det är ovanligt att jag kliver upp så sent, brukar gå upp vid 8 eller så, men idag var det ju så skönt (a)
då åt jag frukost iallafall, det blev lite mackor och juice, var ashungrig, om ni ville veta det ^^
Jag ringde Ewe för ett tag sen, men hon svarade inte på sin mobil så då fick jag ringa milla istället för att hon sov där, då sa jag åt dem att kliva upp eftersom Ewe ska följa med mig och Malin och träna sen runt 12-1 tiden.
Då blir det friskis, gud så skönt, är peppad för det nu jag ! igår sprang jag i 35 min, jag ökar alltid när Malin inte är med, haha ! otur gumman.

Igårkväll var jag med Ewe först ett tag och sen kom milla också. Vi hade bestämt oss för att gå till gården och möta 2 killar, och milla var ju så illa tvungen att gå med på det.
Det vart ju inte för lyckat vill jag lova, för det visade sig att det var två töntar som jag inte ville träffa för fem öre.
Men vi var där ett tag iallafall, satt mest och gjorde ingenting,
Till slut när det blev alldeles för tråkigt bestämde jag mig för att gå hem!
Väl hemma så slog jag på datorn, ni hör ju, jag Är beroende, det känns som att det är det ända jag gör nuförtiden, sitter vid datorn.
Jag tror nog att jag somnade någongång runt 2-halv 3 ! då var jag trött vill jag lova.

Ikväll ska jag nog vara med älsklingsanna för en gångs skull, det var ett tag sen nu.
Det går liksom så lång tid mellan gångerna ! vi måste börja umgås mer helt enkelt! hon är en av dom som lyser upp mina dagar !

Nu ska jag nog se lite på Jeanne D'arc-filmen, sen ska jag göra mig klar för friskis, och hoppas att ewe har klivit upp ur sängen nu! muppfia.

Kram!
/ Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0