fredag

Hejsan !

Bara så att ni vet så är jag på dåligt humör men jag har ingen speciell anledning till det, men så är det!

Har varit på skolan mest hela dagen idag. Först hade vi matte, jag jobbade på stenhårt för en gångs skull och mitt i lektionen blev jag kallad till hälsosamtal, fick svara på en del frågor och väga och mäta mig oså, allt var väl normalt kan jag tänka mig.
Sen hade vi hål för att vi fortfarande inte har nån lärare i samhällskunskap, då satt man bara vid datorn hela tiden och nördade.
När klockan blev ungefär 11 så gick alla på lunch så då hängde jag på. Åt spaghetti och köttfärssås, det var jag inte sugen på :/ menmen, åt det iallafall eftersom det jag ville ha var slut.
Efter lunchen gick vi tillbaka och satt mer vid datorn men det var inge roligt för att jag åkte ur internet hela tiden, datorn dampar hela tiden nuförtiden, blir så less!
Jaja, nästa lektion var engelska, vi hade en mycket trevlig vikarie, önskar att vi kunde ha henne hela tiden!

Efter skolan gick jag på stan med lollisen i typ 45 min kanske och då köpte jag en ,mössa och en halsduk som ni kan se på bilden nedan, jag vart typ kär i dom. Sen skulle hon åka hem och då gick jag tillbaka till skolan och satt och pratade med danni och ante, vi hade trevligt. Även fast det var ganska drygt så är det alltid roligt med trevligt sällskap! jag väntade ju på att eric skulle ringa för att vi skulle gå och fika.
Jag satt där ett bra tag tills danni frågade om jag ville följa med henne och erika på donken, så då började vi gå och då ringde eric också blev det inget, menmen. Då gick vi till donken och dom åt litegrann och jag köpte en juice och stack iväg nästan på en gång för att jag ville åka hem.
Då såg jag milla på navet, då sprang jag fram till henne och pratade med henne litegrann, min älskling :D hon åkte med mig på bussen en bit och klev av vid citygross, skönt det var att prata med henne :).

Nu har jag precis kommit hem, eller för ett tag sen, jag är ju som sagt på dåligt humör, men jag ska hålla mig undan så att det inte går ut över andra. Också är jag hungrig, jag tror att mamma och jag ska göra tjockpannkaka, det gillar vi ! Och ikväll vet jag nog inte vad som händer, kanske är med milla och ewe :) det var ett tag sen.

/ Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0