håltimme

Hejsan !

Just nu sitter jag i klassrummet och har absolut ingenting att göra, vi har ju hål eftersom vi inte har nån ny lärare i samhällskunskap än efter Kristin. Jag kanske ska överväga att gå och hämta matte eller historieboken och jobba litegrann, men bara kanske!
Hade engelska för en stund sen, då hade vi en vikarie. Kommer inte ihåg vad hon hette, men det är nog bara tillfälligt tror jag...eller jag vet inte! det var ganska roligt iallafall, vi fick sitta i grupper på 4 och disskutera olika saker och skillnader mellan pojkar och flickor, vi fick också sluta lite tidigare.
Har ju datakunskapsprov idag, det kommer att gå skit men det bryr jag mig inte om, jag hoppas på ett G iallafall. Jag har iallafall skickat in datauppgiften nu, vilken lättnad. Nu är det bara att vänta på kritiken.


Snart ska Eric ringa så då ska jag nog prata ett tag med honom :) mycket trevligt!

/ Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0