innebandy !

Hejsan !

Nu har jag tränat minsann, och det gick ganska bra faktiskt för att jag var väldigt peppad idag. Först var jag jättetrött för att jag hade somnat vid datorn och vaknade 10 min innan jag skulle åka och träna så, också hade jag bara sovit 4 timmar inatt, men jag blev piggare och piggare ju mer jag rörde på mig :) vi hade först massa övningar och spel i en timme och sen hade vi ett jättejobbigt fyspass, men jag kände att det behövdes, det gjorde nog Roger också.
Jag blir så glad när jag tränar för det är personerna som också gör så att man vill träna. Innebandy är nog nåt av det bästa som finns! man längtar jämt till träningar och matcher.

Jag har köpt en ny mössa idag ! den är cool, haha. Nä, men jag tycker om den :) jag kände att jag behövde en ny mössa ! så nu vet ni alla det också!
Måste köpa nya vantar också :o men det ska jag kanske göra imorgon om jag hinner, och kanske en halsduk, det skulle nog sitta fint.
Snart ska jag få en ny kamera också, jag längtar för jag vill verkligen ha en ny, en bra den här gången också ! ska få en av mamma i efterskottspresent : ) gomammsen min !

Jag har även börjat ge upp datakunskapen nu, får plugga ihjäl mig imorgon, jag klarar inte att göra det själv faktiskt, det är alldeles för svårt för mig ! men men, får väl försöka hinna klart imorgon.

Nu är lillebror klar i duschen så nu är det min tur! Jag är helt slut sen träningen, men det känns ändå jäkligt skönt efteråt.

/ Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0