kvällen

Den här kvällen har jag ägnat åt mycket pluggande, eller åtminstone så det räckte och blev över.
Jag var hemma hos Lollo och där var också hennes trevliga pojkvän Emil.
Först gjorde jag några uppgifter till datakunskapen så att jag skulle fatta mer när jag höll på med powerpoint, sen jobbade jag och Lollo med vårat arbete på historian om Jeanne D'arc och hundraåriga kriget, det är faktiskt väldigt väldigt intressant om man sätter sig in i det, men det är svårt att komma ihåg alla kungar och årtal osv.
Redovisningen ska vi ha på onsdag, längtar inte!

När vi hade hållit på i ungefär 2 timmar bestämde vi oss för att ta en paus. Då roade jag mig med att skratta åt Lollo och Emil för att dom är så himla härliga. Också drog Lollo fram renkött, uscha.
Jag vågade inte smaka för att det luktade illa och jag har smakat det förut och det smakade skit, ursäkta mitt uttryck! Så då tog jag en apelsin istället, nöjd och belåten. Sedan fortsatte vi och plugga lite tills Lollos föräldrar kom hem för då skulle Emil och Lollo åka och köpa chips med Pelle. Då gick jag hem.

Sen jag kom hem har jag roat mig med att sitta vid datorn, fika och prata med mammsen.
Mor och dottersamtal kan vara ganska mysig ibland, om det är rätt saker man pratar om.
Det är skönt att få prata ut med någon eftersom det inte finns så många att göra det med nuförtiden.
Hon förstår mig som en öppen bok, skulle inte klara mig utan henne.

Nu ska jag snart läsa min bok som jag fortfarande inte kommit långt på, den är ganska bra när man väl har kommit in i den.

Kramkram

/ Bella


For what it's worth, I love you louise <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0