myslördag

Hejsan !

Idag vaknade jag klockan 10:o det är inte likt mig alls, jag brukar kliva upp jättetidigt men jag antar att jag också måste få sova lite längre ibland. Hade egentligen planerat att gå ut och gå nu på morgonen, men jämt när jag säger att jag ska göra nåt på morgonen så blir det aldrig av, haha, jag vet inte varför.
Senare har jag iallafall bestämt mig för att åka och träna på friskis ett tag med milla, jag tänkte att jag kunde fråga henne om hon ville följa med eftersom det är gratisvecka där, då behöver hon inte betala nåt, smart.
Grejen är att hon ska på birsta med sin mamma innan, och jag vill åka tidigt eftersom sen måste jag hem och göra mig klar osv. ska tjata på någon annan också kanske.
Det är lite tråkigt att vi inte spelar nån match den här helgen :/ det skulle ha varit roligt. Men vi ska ju spela nästa helg iallafall hemma mot ankarsvik, då hoppas jag verkligen att vi tar dom!

Ikväll ska jag till eric och ha filmkväll med honom, äntligen! viktor och lina skulle inte vara med :( men det gör ingenting, jag klagar inte alls, men det hade varit roligt om dom var med också:).

/ Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0